Rok szkolny 2025/2026

Zapisy na obiady w roku szkolnym 2025/2026

W celu zapisania dziecka na obiady, należy wypełnić Kartę zgłoszenia (dostępna na stronie internetowej szkoły oraz przy wejściu do szkoły) a następnie złożyć w sekretariacie szkoły lub u intendentki. Można także przesłać skan pocztą elektroniczną na adres – intendent@sp29.resman.pl, sekretariat@sp29.resman.pl. 

Karta zgłoszenia na obiady  pdf >>>

Karta zgłoszenia na obiady  doc >>>

 

Ważne informacje!

– stawka żywieniowa dzienna dla uczniów od 1.09.2025 wynosi 4,70 zł

– dla przedszkolaków stawka całodzienna wynosi 8,00 zł

– NR RACHUNKU DO WPŁAT ZA ŻYWIENIE I PRZEDSZKOLE:
   35 1240 1037 1111 0011 5298 9098

-nieobecność dziecka będzie uwzględniana w postaci odpisu i zwrotu kosztów w kolejnym miesiącu rozliczeniowym w wypadku wcześniejszego zgłoszenia.
 Nieobecność ucznia korzystającego z obiadów należy zgłosić wysyłając e-mail na adres intendent@sp29.resma.pl NAJPÓŹNIEJ do godziny 8.00 w dniu, w którym ucznia nie ma w szkole.

– obiady będą wydawane od 02.09.2025

 

Intendentka

p. Karolina Krok-Wojciechowska 

tel. 17 748 27 67

intendent@sp29.resman.pl


Rok szkolny 2024/2025

Zapisy na obiady w roku szkolnym 2024/2025

W celu zapisania dziecka na obiady, należy wypełnić Kartę zgłoszenia (dostępna na stronie internetowej szkoły oraz przy wejściu do szkoły) a następnie złożyć w sekretariacie szkoły lub u intendentki. Można także przesłać skan pocztą elektroniczną na adres – intendent@sp29.resman.pl, sekretariat@sp29.resman.pl. 

Karta zgłoszenia na obiady  pdf >>>

Karta zgłoszenia na obiady  doc >>>

 

Jadłospis:  23.06.25 – 26.06.25

Przeczytaj cały artykuł >>>

 

Harmonogram korzystania ze stołówki od 9.09.2024 
Przeczytaj cały artykuł pdf >>>

 


DRODZY RODZICE

 

Prosimy o dokonywanie płatności w nieprzekraczalnym terminie do 10-go każdego miesiąca.

Informacja o wysokości wpłaty za obiady będzie wysyłana poprzez dziennik elektroniczny.

Karta zgłoszenia na obiady  >>>

Nieobecność dziecka będzie uwzględniona w postaci odpisu i zwrotu kosztów wyłącznie w wypadku wcześniejszego zgłoszenia. Nieobecność ucznia korzystającego
z posiłków należy zgłosić wysyłając e-mail na adres intendent@sp29.resman.pl do godz. 21.00 dnia poprzedniego.

ZWROT KOSZTÓW ZA ZGŁOSZONE NIEOBECNOŚCI JEST ODLICZONY OD ABONAMENTU W MIESIĄCU NASTĘPNYM.

W tytule przelewu proszę wpisać imię i nazwisko dziecka oraz klasę, do której uczęszcza.


 

Dziękujemy za terminowe dokonywanie wpłat.


Intendentka

p. Karolina Krok-Wojciechowska 

tel. 17 748 27 67

intendent@sp29.resman.pl


 

Zarządzenie Dyrektora SP29 w sprawie warunków korzystania z wyżywienia.

Przeczytaj cały artykuł >>>

Karta zgłoszenia na obiady  >>>